طراحی سایت در بندرعباس

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت در بندرعباس

۱۲ بازديد

طراحی سایت در بندرعباس

شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرار گرفته است. این شهر که دارای بندرهای مهمی می باشد، به عنوان یک شهر مهم تجاری و بازرگانی تبدیل شده است. مجتمع های تجاری زیادی در این شهر وجود دارد که می تواند گزینه های بسیار جذاب برای مشتریان سراسر کشور باشد. خیلی از افراد دوست دارند به صورت مستقیم از فروشندگان این منطقه خرید کنند اما مسافت اجازه نمی دهد. بهترین راه حل برای این مشکل استفاده از فضای وب می باشد. طراحی سایت اختصاصی در بندرعباس به یک امر الزامی تبدیل شد است و می تواند شرایط را برای فعالیت شما بهبود ببخشد.

شاید حضور در فضای کسب و کاری شما برای افراد سخت باشد اما دسترسی اینترنتی می تواند به آن ها کمک کند تا شرایط بهتر شود. فرصت های زیادی در اختیار کسب و کارهای بندرعباس می باشد که استفاده نکردن از آن ها باعث فرصت دهی به رقبا می شود. اما نکات مربوط به طراحی سایت ارزان هر یک از سایت ها تفاوت می کند که نیازمند تجربه و دانش زیادی است. شما نمی توانید بدون تخصص در حوزه طراحی سایت یک فضای فعالیت اینترنتی حرفه ای تاسیس کنید.

تمامی مراحل مهم مربوط به طراحی سایت در بندرعباس را سعی کردیم تا در این جا روشن کنیم. این راهنما بسیار مفیدی برای شما خواهد بود که به دنبال ارتقاء سطح کیفیت کسب و کار خود می باشید.

 

۸ اصل طراحی سایت خوب برای کسب و کارها

چه در حال طراحی سایت مجدد یک وبسایت فعلی باشید و یا به فکر راه اندازی یک سایت جدید، باید اصول مربوط به طراحی وبسایت را در نظر بگیرید. آن ها به شما کمک می کند که کنترل بهتری بر روی طراحی خود داشته باشید.

فاکتورهای مهم طراحی سایت خوب

فاکتورهای مهم طراحی سایت خوب

۱- ساده بودن وبسایت

اصل سادگی بخشی جداناپذیر از یک سایت حرفه ای است. در این شکل می توانید شرایط استفاده و همچنین خوانایی را بالا ببرید. شاید عناصر زیادی برای طراحی سایت وجود داشته باشد اما نیاز نیست از همه بهره ببرید. خیلی اوقات سایت به ظاهر حرفه ای است اما کار برای کارکردن کاربر بسیار سخت و پیچیده می باشد.

شما باید طرح های خود را ساده نگه دارید تا واضح و آسان برای استفاده باشند. از جزئیات و عناصر غیر ضروری پرهیز کنید. وبسایت خود را با شکل ساده و بدون در هم نگه دارید. این موضوع در کل باعث تجربه کاربری راحت تر می شود.

۲- سازگاری

اطمینان از سازگاری طرح های شما در کانال ها به ایجاد اعتماد و اعتبار در بین مخاطبان هدف شما کمک می کند. اگر وبسایت دارید، باید مطمئن شوید که از همان سبک بصری در مطالب چاپی و بازاریابی دیجیتال شما استفاده می شود. مشاهده پیام یکسان و رنگ ها و هویت یکسان در چندین کانال به تقویت برند و انتقال حرفه ای کمک می کند. این باعث آشنایی و اعتماد خوانندگان شما می شود و نشان از آن دارد که برندی قوی هستید. اگر چندین پلتفرم بهره می برید باید طراحی بصری و لحن ثابتی داشته باشید.

۳- تایپوگرافی و خوانایی مطلوب

اگر محتوای شما جذاب و مفید نباشد نمی توانید از مردم انتظار داشته باشید که آن ها را مطالعه کنند. علاوه بر مطلب مناسب باید فونت هایی انتخاب کنید برای آن دسته از افراد هدف قابلیت خوانایی داشته باشند. از استفاده فونت های بیش از حد فانتزی و خاص در یک وبسایت خودداری کنید. بهتر است از فونت های استاندارد و خوانا بهره ببرید. برجسته کردن کلمات، عبارات ضروری می تواند در درک و اهمیت نکات کمک کند. فونت شما نباید خیلی کوچک یا بزرگ باشد.

۴- واکنش گرا بودن سایت

طراحی سایت در بندرعباس برای کسب و کار شما نیاز به این دارد که برای همه افراد یک شرایط ایده آل فراهم کند. با توجه به این که تلفن همراه در دسترس تمامی افراد است باید شرایطی ایجاد کنید که نمایش در دستگاه های مختلف به صورت استاندارد صورت گیرد. براساس آمارها نزدیک به ۶۰ درصد ترافیک وبسایت از دستگاه های تلفن همراه است. آن ها باید به راحتی در سایت شما حرکت کنند، هیچ مشکلی در استفاده از سایت شما برای آن ها نباید فراهم شود.

۵-پالت رنگی مختص برند شما و تصاویر مناسب

میلیون ها ترکیب رنگ وجود دارد که می توانید در طراحی سایت خود استفاده کنید. با این حال شما نباید از تعداد گسترده ای رنگ به کار ببرید. شما باید پالت رنگ را در طراحی خود ساده نگه دارید. بهتر است از تعداد محدودی تصاویر بهره ببرید، تصاویر و رنگ می تواند نشان از فضای کسب و کار شما داشته باشد. تصاویر یا رنگ نامربوط نمی تواند به خوبی در انتقال پیام وبسایت کمک کند. شاید ابتدایی چیزی که نظر مخاطب را جلب می کند همین موضوع ظاهر سایت باشد. بهتر است پالت رنگی اختصاصی برای برند و وبسایت خود داشته باشید.

۶- سرعت بالا

در این روزها همه به دنبال سریع ترین راه برای انجام کارهای خود می باشند. هر چه زمان بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد، احتمال خروج مشتریان نیز بیشتر می شود. کاربران دوست ندارند زمان زیادی صبر کنند تا به یک موضوع دسترسی پیدا کنند. برای اطمینان از بارگیری سریع سایت شما باید از قالب وردپرس استفاده کنید که سریع بارگذاری شود. به صورت اختصاصی کدنویسی حرفه ای صورت گیرد تا سرعت سایت مطلوب باشد.

۷- ناوبری آسان

کلید طراحی آسان و مدرن وبسایت، ناوبری آسان است. شما قصد دارید تا مطمئن شوید که پیمایش به صورت یک پیوند مناسب صورت می گیرد. به این ترتیب بازدیدکنندگان می توانند به راحتی از یک بخش وبسایت شما به بخش دیگر حرکت کنند. راحتی کار و انتقال بین صفحات می تواند گزینه مهمی برای موفقیت یک سایت باشد.

۸- تعامل و ارتباط مطلوب

طراحی وبسایت در بندرعباس انجام می شود تا بتوانیم یک تعامل مناسب با مشتریان هدف داشته باشیم. شما باید مطمئن شوید که این تعامل و ارتباط از طریق سایت شما به صورت حرفه ای انجام می شود. مشتریان بالقوه می توانند به راحتی اطلاعاتی را می خواهید ارائه دهید درک کنند. شما این کار را می توانید با انتخاب رنگ، فونت و تصاویر مناسب انجام دهید. خیلی اوقات در ابتدا مخاطب به سراغ وبسایت شما می رود بنابراین اگر تعامل مناسبی رخ دهد، نتیجه مثبتی به همراه خواهد داشت.

دیجیتال مارکتینگ در بندرعباس

بازاریابی یکی از مهم ترین نکات مربوط به موفقیت کسب و کار می باشد، بنابراین نیاز است تا از بهترین و به روزترین آن ها استفاده کنیم. در سال های اخیز دیجیتال مارکتینگ به صحنه بازاریابی جذاب تبدیل شده است و تاثیرات آن باعث شده عده زیادی در کار خود استفاده کنند. بازاریابی های سنتی علاوه بر هزینه زیادی که به همراه دارند نتایج مطمئنی به همراه نخواهد داشت. به همین منظور صاحبان شرکت ها و فروشگاه ها به سمت استفاده از بازاریابی اینترنتی سوق داده شدند.

تعریفی که از دیجیتال مارکتینگ صورت می گیرد، تمامی تلاش هایی که در حوزه بازاریابی در فضای دستگاه های الکترونیکی انجام می شود. مجموعه فعالیت هایی که یک مرکز به صورت آنلاین برای جذب فرصت های تجاری جدید، ایجاد روابط و توسعه هویت برند انجام می دهند. دیجیتال مارکتینگ دارای روش های متنوع و پرکاربرد هستند. حجم انبوه ابزارها، داده ها و کانال های موجود در اینترنت فرصت هایی را برای بازاریابان ایجاد می کند تا از طریق شخصی سازی، محتوای موثر را به افراد خاص ارائه دهند.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ مانند استفاده از ایمیل، ارسال تبلیغات در گروه های شبکه های اجتماعی مرتبط، قرار گرفتن در رتبه برتر نتایج، تولید محتوای هدفمند همگی می تواند جزو این نوع بازاریابی باشد. شما از این طریق دیگر به صورت عمومی تبلیغات انجام نمی دهید و مستقیم افراد را هدف را شناسایی و تلاش جذب را برای آن ها انجام می شود. قبل از هر اقدامی باید شرایط به صورت مناسب ارزیابی و بهترین گزینه انتخاب شود. در این صورت می توانید در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید. بخش دیگر مربوط به بازاریابی آنلاین امکان آنالیز و ارزیابی راحت آن است. آیا توانسته تلاش و هزینه شما به اهداف مدنظر نزدیک کند؟ 

بهینه سازی سایت بندرعباس

در زمان طراحی سایت در بندرعباس باید از همان ابتدا یک سری اصول مربوط به گوگل را رعایت نمایید. علت آن است که گوگل وبسایت شما را رتبه بندی می کند و در نتایج مناسب نمایش می دهد، بنابراین لازم است که مطابق شرایط آن ها پیش ببریم. بهینه سازی موتور جستجو فرایندی می باشد که منجربه دریافت ترافیک از نتایج جستجو رایگان، ارگانیک در مورتور های جستجو می شود. هدف اصلی مربوط به بهینه سازی سایت ها بهبود موقعیت وبسایت شما در صفحات نتایج جستجو است. هر چه وبسایت در رتبه های بالایی جای گیرد، افراد بیشتری آن را خواهند دید.

مراحل مربوط به فعالیت سئو سایت مختلف است. شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما در بندرعباس و تولید محتوای مناسب، لینک دهی حرفه ای ، سرعت بالا، رابط کاربری و تجربه کاربری جذاب، واکنش گرا بودن سایت بخشی از سئو سایت است. به منظور رسیدن به جایگاه مناسب نتایج می توانید از طریق پولی و یا ارگانیک به آن دست پیدا کنید. با صرف هزینه در جایگاه نخست جای می گیرید و یا از طریق فعالیت در وبسایت و بهبود وضعیت به صورت ارگانیک آن رتبه ها به دست می آورید.

همانطور که روش ارگانیک زمان زیادی نیاز دارد برای رسیدن به جایگاه برتر در نتایج، ماندن در این جایگاه نیز طولانی تر خواهد بود. ولی در روش پولی شما سریع به اینجا دست پیدا می کنید اما موقتی است. البته این موضوع را باید بیان کنیم که سئو سایت هیچ موقع تمام نمی شود و همیشه با توجه به روزرسانی الگوریتم های گوگل باید وبسایت شما نیز به روز و اصلاح شود.

هزینه طراحی سایت در بندرعباس

قیمت طراحی سایت در بندرعباس به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که مطابق آن ها یک قیمت تعیین می شود. شما نمی توانید به صورت کلی برای هر سایتی قیمت دهی کنید. بلکه نیاز است تا مطابق با فاکتورهای موثر در قیمت دهی، تعیین قیمت نمایید. شاید قیمت برای همه افراد مهم باشد اما نباید باعث کاهش کیفیت وبسایت شما شود. نیاز است از همان ابتدا توجه لازم را نسبت به انتخاب طراح و استراتژی مورد نظر داشته باشیم. روش ها و امکانات مربوط به طراحی سایت گوناگون می باشد باید از بهترین آن ها استفاده کنیم.

روش های مربوط به طراحی می تواند از طریق قالب آماده و یا کدنویسی اختصاصی صورت گیرد. به همین منظور قیمت تمام شده مربوط به قالب آماده به مراتب پایین تر از قالب های اختصاصی است، چون زمان کمتری را نسبت به آن صرف می کنید. نوع سایت شما که می تواند فروشگاهی، شرکتی، آموزشی و… باشد بر روی قیمت آن تاثیر دارد. میزان رقابت در حوزه کاری شما و همچنین سختی که برای رسیدن به جایگاه مناسب داریم نکته مهمی است.

میزان تجربه و دانش افراد طراح نیز بسیار تعیین کننده بود و می تواند بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذار باشد. بنابراین باید در ابتدا جلسه ای به منظور مشاوره و شناخت نیاز شما برگزار شود و در ادامه مطابق خواسته شما تعیین استراتژی و روش شود. در آن زمان می توان قیمت دقیقی اعلام نمود. برای کاهش نگرانی های مربوط به هزینه طراحی سایت مجموعه ویرا شرایط اقساطی تعیین نموده است، تا شما بتوانید بهترین کیفیت سایت را با دغدغه کمتر داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.