آرشیو اردیبهشت ماه 1401

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت بیمه

۱۱ بازديد
مشاوره رایگان دریافت کنید
طراحی وب سایت بیمه یک برنامه بازاریابی موثر برای یک شرکت یا آژانس بیمه است. صرف نظر از صنعت شما، ابزار اصلی بازاریابی شما طراحی وب سایت شرکتی است. چرا؟ زیرا وب سایت شما ممکن است آخرین مکان برای جذب مشتریان به خدمات بیمه باشد. ایجاد یک سایت بیمه می تواند یک فرآیند هیجان انگیز برای فروش بیمه باشد. به خصوص اگر برای اولین بار است که سایتی را برای آژانس بیمه خود راه اندازی می کنید. بدون توجه به اندازه کسب و کار بیمه شما، زیرا در دنیای ارتباطات دیجیتال امروزی، راه اندازی وب سایت شرکت بیمه برای جذب مشتریان بالقوه و گسترش خدمات بیمه بسیار مهم است.
طراحی سایت بیمه
طراحی وب سایت بیمه
اهداف اصلی طراحی سایت نمایندگی ها و سازمان های بیمه گر.
ایجاد اعتبار: شما به عنوان یک بیمه گر نمی توانید همیشه با مشتریان خود به صورت رودررو ارتباط برقرار کرده و راه حل های بیمه ای را به آنها ارائه دهید. اما ایجاد یک سایت نمایندگی بیمه با طراحی خوب، یک دامنه سفارشی، ارسال مقالات بیمه در قسمت وبلاگ و کار در شبکه های اجتماعی شما را به عنوان یک آژانس بیمه حرفه ای و مشتری مدار نشان می دهد.
تسهیل جستجوی محلی: ایجاد بهترین سایت فروش بیمه و ارائه آن به صورت خدمات محلی، کمک به کاربر برای دسترسی آسان به نمایندگی مورد نظر و استفاده از خدمات آن با یک جستجوی ساده؛ در واقع، جذب مشتریان بالقوه به مکان خود آسانتر از سایر رقبا است. به عنوان مثال می توانید از کلیدواژه های "دفتر نمایندگی بیمه شمال تهران"، "شرکت بیمه شرق تهران" و ... در سایت استفاده کنید، سپس کاربر هر کدام از این موارد را در گوگل جستجو کرده، سایت خود را نمایش داده و بر روی آن کلیک کند. به وب سایت دسترسی پیدا کنید و از خدمات آن استفاده کنید. اگر از فعالان بیمه ای هستید که به دنبال راه اندازی سایت نمایندگی بیمه هستید با کارشناسان طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ما تماس بگیرید و بهتر است قبل از هر اقدامی با نکات مهم طراحی سایت آشنا شوید. در مقاله زیر با این مراحل و نکات طراحی سایت شرکتی بیمه آشنا خواهید شد.
تماس واقعی وب
بهترین راه برای طراحی سایت برای آژانس بیمه
بیمه یکی از آن مشاغلی است که هر فردی می تواند به آن نیاز داشته باشد. متاسفانه اکثر فروشندگان اطلاعات به روزی در این زمینه ندارند و تنها درصد کمی از اهمیت طراحی سایت بیمه آگاه هستند. بازاریابان بیمه به دنبال کشف موفقیت رقبای خود هستند. بنابراین آنها باید از خود بپرسند که تفاوت خدمات آنها با رقبایشان چیست. آیا آنها دانش و خدمات مشتری منحصر به فردی دارند؟
شرکت های بیمه باید راه حلی برای ایجاد بستر مناسب برای متقاضیان خود بیابند. در صنعت بیمه به شدت رقابتی، راه اندازی یک وب سایت راهی عالی برای جلب توجه و مشارکت مشتری بالقوه است. در واقع نوعی بازاریابی اینترنتی است: به جای استفاده از بیلبوردهای گران قیمت یا چاپ بروشور، یک وب سایت طراحی می کنید و جذب مخاطب برای شما بسیار آسان خواهد بود.
اگر می خواهید درباره طراحی سایت شرکت بیمه بیشتر بدانید، در انتهای مقاله با ما همراه باشید:
مرحله 1: فرم و لوگوی کسب و کار
شرکت‌ها و آژانس‌های بیمه با طیف وسیعی از افراد در ارتباط هستند، بنابراین بهتر است یک لوگوی منحصر به فرد برای ایجاد هویت متمایز از سایر رقبا طراحی کنند و از آن در بالای وب سایت استفاده کنند. مزیت طراحی لوگو این است که تصویری از کسب و کار شما در ذهن مشتری ثبت می کند و مخاطب با هر بار دیدن برند شما را به یاد می آورد.
مرحله 2: بازار هدف شرکت بیمه را بررسی کنید
یک بازار هدف باید ایجاد شود. بازار هدف به افرادی اطلاق می شود که می توانید خدمات خود را به خوبی ارائه دهید و به سرعت رشد کنید. اگر می خواهید وارد بازاریابی اینترنتی بیمه شوید، اما بازار هدف خود را نمی شناسید، نتیجه مفیدی نخواهید گرفت. در واقع شناخت بازار هدف و مشتریان بالقوه به رونق کسب و کار شما کمک می کند. با شناسایی بازار هدف، شناخت کافی در مورد نیازهای مخاطبان خود به دست خواهید آورد و در این صورت قادر خواهید بود امکانات لازم را برای داشتن رابط کاربری و تجربه کاربری مناسب و جذاب ایجاد کنید.
مرحله ششم: محتوای مفید با کیفیت بالا را در سایت بیمه بنویسید
گوگل به محتوای تکراری و تکراری حساس است. یعنی اگر چنین محتوایی داشته باشید، اعتبار شما نزد ربات های گوگل کاهش می یابد. پس تولید محتوا و محتوای منحصر به فرد در مورد خدمات بیمه و سازمان بیمه را در وب سایت خود فراموش نکنید. شرکت های خدمات تولید محتوا زیادی وجود دارند که می توانند برای سایت شما محتوا تولید کنند.
کاربران سایت بیمه باید به راحتی به اسناد و مطالب مفید دسترسی داشته باشند. وب سایت شما فقط ابزاری برای دستیابی به اهداف اصلی کسب و کار شما نیست. سایت بیمه به عنوان ابزاری برای حفظ مشتریان و در نهایت تبدیل آنها به طرفداران برند شرکت بیمه عمل می کند.
مرحله 7: ایجاد فضایی برای رسانه های اجتماعی در طراحی وب سایت آژانس بیمه
همانطور که در بالا ذکر شد، تولید مقالات جدید راهی عالی برای به روز ماندن و افزایش ترافیک سایت بیمه شما است. ایجاد پست های کوتاه و ارسال آنها در رسانه های اجتماعی می تواند راهی عالی برای بهینه سازی وب سایت شما باشد. برای تبلیغ و نمایش سازمان بیمه خود در رسانه های اجتماعی فعال بمانید. بهترین مکان برای ایجاد آیکون ها و لینک های رسانه های اجتماعی، پاورقی و صفحه تماس است. دسترسی به اطلاعات تماس و اجرای راهکارهای تعاملی مختلف بین بیمه گر و متقاضی بیمه موضوع مهمی در طراحی سایت است.
مرحله 8: واکنش پذیری وب سایت بیمه
امروزه بیشتر کاربران از گوشی های هوشمند برای جستجو در اینترنت و صفحات وب استفاده می کنند. بهینه سازی و گسترش سایت تلفن همراه بیمه شما می تواند مشارکت مشتری و ارائه خدمات را افزایش دهد. به طور کلی باید طراحی ریسپانسیو داشته باشید تا تمامی اجزای سایت بیمه در هر صفحه به درستی نمایش داده شوند. در غیر این صورت کاربر باید از عملیات زوم و پان برای مشاهده صفحات استفاده کند. امروزه افراد با یافتن این وب سایت ها بلافاصله آنها را ترک می کنند که باعث افزایش نرخ پرش و کاهش اعتبار وب سایت شما می شود.
مرحله 9: مطالب و صفحات سایت را بخوانید، ویرایش و به روز کنید
تمام محتوای وب سایت خود را از نظر املای غلط، عبارات گیج کننده و و بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را ویرایش کنید. شما باید هر یک از ویژگی ها و فرم های صفحه را تست کنید. خود را به جای مشتری بیمه و بازدیدکننده سایت قرار دهید و سایت را از نظر محتوا، گرافیک، کدنویسی برنامه و با مطابق با اهداف و انتظارات کاربر اصلاح کنید.
مرحله 10: راه اندازی!
پس از تست تمامی صفحات و فرم ها و به روز رسانی محتوای وبلاگ، می توانید وارد مرحله راه اندازی وب سایت بیمه گر شوید. هم اکنون با ایجاد سایت نمایندگی بیمه می توانید با اجرای سیاست ها و اجرای استراتژی های جذب، فروش بیمه را افزایش دهید و تصویر بهتری از خدمات بیمه ای خود ارائه دهید. اما به یاد داشته باشید که کار شما تمام نشده است و باید وب سایت خود را به طور منظم به روز کنید.
تماس واقعی وب
امکانات موجود در طراحی سایت نمایندگی بیمه
با طراحی سایت کارگزاری بیمه می توان امکانات و امکانات زیادی را در اختیار داوطلبان قرار داد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:
صفحه ای برای ارائه نمایندگی یا کارگزاری بیمه و همچنین اظهارنامه فعالیت، تمایزات به دست آمده و…
شعبه های مختلف کارگزاری بیمه و همچنین راه های ارتباطی مانند شماره تماس، موقعیت مکانی گوگل و …
شامل قوانین و دستورالعمل های دریافت غرامت و همچنین معرفی انواع بیمه.
ایجاد امکان طبقه بندی بیمه ها به عنوان مثال بیمه تکمیلی، بیمه حوادث، بیمه آتش سوزی، بیمه سلامت و…
امکان خرید آنلاین بیمه و امکان اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی
ایجاد بخشی برای ارسال اخبار و اطلاعیه های بیمه
معرفی خانه های تسویه حساب
امکان جستجوی بیمه بر اساس ویژگی های مختلف
Y…
پشتیبانی سایت کارگزاری بیمه
یکی از موارد مهمی که پس از راه اندازی سایت کارگزاری بیمه باید به آن توجه زیادی کرد، پشتیبانی است. شما دو گزینه دارید؛ در روش اول با توجه به آموزش های ارائه شده توسط تیم فنی ما می توانید خودتان از وب سایت خود مراقبت کنید. اما اگر زمان کافی برای انجام آن ندارید، می توانید یک درخواست مدیریت ثبت کنید.
 

طراحی سایت وردپرس

۱۲ بازديد
برای ایجاد و طراحی سایت وردپرسی در سال های اخیر و ایجاد طراحی سایت وردپرسی باید از زبان های برنامه نویسی سخت و دشوار استفاده می کردیم. این نوع طراحی وب سایت وردپرس، سایت های محکمی را با قابلیت تغییر از پیکسل به پیکسل، جزیی ترین موارد و بدون محدودیت ارائه می دهد. همچنین امنیت بسیار بیشتری دارد، البته ساخت سایت با سیستم های مدیریت محتوا یا CMS نیز امنیت خوبی دارد. در مقابل، سایت‌هایی که با کد ساخته می‌شوند، انحصاری‌تر یا اختصاصی‌تر هستند.


یک سایت با زبان های برنامه نویسی ایجاد کنید
سرعت بارگذاری نسبتاً بهتری دارد. از طرف دیگر، طراحی سایت های وردپرسی با سیستم های مدیریت محتوا به دلیل هسته سخت تر، سرعت بارگذاری نسبتاً پایین تری دارد. یکی از ویژگی های اصلی طراحی سایت وردپرسی بهینه سازی سئو سایت است و مهم ترین دلیل استفاده بیشتر وب سایت های دنیا از وردپرس است.

ویژگی های طراحی وب سایت وردپرس حرفه ای
طراحی سایت وردپرسی یکی از قوی ترین، محبوب ترین، کامل ترین و جذاب ترین و یا پرطرفدارترین انواع طراحی سایت از نظر کارشناسان وب می باشد. وردپرس علیرغم قالب های جذاب، متفاوت و جدیدی دارد که این ویژگی توانسته توجه بازدیدکنندگان سایت را بهتر به خود جلب کند. قالب های وردپرس اکثرا واکنش گرا هستند.

این یکی از نکات اصلی طراحی سایت برای رساندن سایت شما به صدر جستجوها است، زیرا واکنش گرا بودن سایت عامل تعیین کننده بزرگی در موتورهای جستجوی گوگل است. در طراحی سایت حرفه ای وردپرسی نیز می توانید به خوبی روی بهینه سازی سئو تمرکز کنید.

طراحی سایت حرفه ای با لیزا وردپرس
طراحی وب حرفه ای لیزا در سال های 1400-1401 به یکی از معتبرترین برندها و مجموعه ها در زمینه طراحی وب تبدیل شد. با اعتماد به ما در کسب و کار خود، ظرف 12 ماه با 30 تا 40 درصد افزایش در کسب و کار خود مواجه خواهید شد. طراحی سایت ارزان وردپرس همچنان یکی از خدمات وب لیزا است.

قیمت طراحی سایت وردپرس
این سایت ها به دلیل سهولت استفاده و زمان کمتر هزینه کمتری دارند. طراحی سایت وردپرسی بهترین پیشنهادی است که تمامی شرکت های طراحی سایت برای افرادی که برای اولین بار متقاضی طراحی سایت می باشند می باشد. طراحی سایت حرفه ای وردپرس با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر سازمان ها و فروشگاه ها از این نوع استفاده می کنند بسیار مدرن و جذاب است. وب سایت ساخته شده با CMS نحوه طراحی سایت وردپرسی در نهایت بر اساس مزایا و معایب کخ به عهده شما عزیزان است. اما طراحی سایت حرفه ای وردپرس در حال حاضر مقرون به صرفه ترین و رایج ترین کار است و همچنین می تواند بهترین بیلبورد برای کسب و کار شما باشد. طراحی سایت ارزان وردپرس در بهترین سطح مناسب شما عزیزان است. هدف اصلی ما ارائه بهترین کیفیت به شماست.

طراحی سایت وردپرس
طراحی سایت حرفه ای وردپرس
احتمالاً به این فکر می کنید که بله، در طراحی سایت حرفه ای وردپرس هیچ شانسی در طراحی سایت وجود ندارد و بنابراین طراحی سایت اختصاصی بهتر از طراحی سایت وردپرسی است، اما اینطور نیست. . و انحصاری در اینجا تفاوت اصلی را به شما می گوییم که در طراحی سایت وردپرسی حرفه ای از یک پلتفرم خارج از چارچوب برای طراحی سایت استفاده می شود، اما به طور خاص در طراحی سایت، سایتی که طراحی می شود به صورت برنامه نویسی انجام می شود.

طراحی سایت ارزان
وردپرس (cmpress) یک سیستم مدیریت محتوای cms است که با آن می توانید سایت های مختلفی از وبلاگ ها و سایت های خبری گرفته تا فروشگاه ها و مشاغل طراحی کنید. قدرت و محبوبیت وردپرس در این است که تقریبا یک سوم وب سایت های بزرگ از این سیستم استفاده می کنند که برای آنها بسیار سودآور بوده است. سایت های عالی مانند:

قیمت توسعه وب سایت
هزینه طراحی سایت وردپرس ارزان بسته به امکاناتی که درخواست می کنید متفاوت است. اکثر سایت های تجاری هزینه کمتری دارند. اما سایت فروشگاهی که بسیاری از فروشگاه ها به دنبال آن هستند می تواند چندین برابر بیشتر از امکاناتی که دارد هزینه داشته باشد. اما باید بدانید که می خواهید پروژه خود را با کدام سیستم مدیریت محتوا طراحی یا توسعه دهید. پس از تسلط بر این موضوع، اکنون می توانید وارد جزئیات شوید.