رسیدن به رتبه اول در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، دیجیتال مارکتینگ

رسیدن به رتبه اول در گوگل

۱۵ بازديد
برای کسانی که در کسب و کار سعی در هدایت ترافیک ارگانیک دارند، Google قدرتمند است. وب را می خزد و تعیین می کند که کدام صفحات برای کاربرانش برای تقریباً هر موضوعی مفیدترین و مرتبط ترین هستند. ما فقط به نتایج گوگل اعتماد نداریم، بلکه به آنها متکی هستیم.

با چنین قدرت و نفوذ عظیمی، قرار دادن کسب و کار کوچک شما در صفحه اول گوگل ممکن است غیرواقعی به نظر برسد، با این حال، همین قدرت گوگل باعث می شود تا کسب و کارهای کوچک و محلی به صورت رایگان در رتبه های بالا در نتایج جستجو قرار گیرند. !
طراحی سایت با وردپرس
برای کسانی که در کسب و کار سعی در هدایت ترافیک ارگانیک دارند، Google قدرتمند است. وب را می خزد و تعیین می کند که کدام صفحات برای کاربرانش برای تقریباً هر موضوعی مفیدترین و مرتبط ترین هستند. ما فقط به نتایج گوگل اعتماد نداریم، بلکه به آنها متکی هستیم.

با چنین قدرت و نفوذ عظیمی، قرار دادن کسب و کار کوچک شما در صفحه اول گوگل ممکن است غیرواقعی به نظر برسد، با این حال، همین قدرت گوگل باعث می شود تا کسب و کارهای کوچک و محلی به صورت رایگان در رتبه های بالا در نتایج جستجو قرار گیرند. !
طراحی سایت با وردپرس
چگونه به صورت رایگان وارد صفحه اول گوگل شویم
در این پست من قصد دارم چندین اقدام ملموس را که می توانید برای کمک به کسب و کار خود در بالای صفحه اول انجام دهید، با استفاده از دو استراتژی رایگان پوشش دهم: بهینه سازی وب سایت و بهینه سازی لیست. ابتدا به اهمیت صفحه اول گوگل می پردازم و سپس وارد تاکتیک هایی می شوم که عبارتند از:

افزودن کلمات کلیدی به مکان های خاص در وب سایت شما
ایجاد محتوا برای انسان، نه گوگل
تاکید بر مکان
مرتباً فهرست گوگل خود را به روز رسانی و نگهداری کنید
و خیلی بیشتر
کاملاً واضح است که صفحه اول گوگل یک هدف ارزشمند (اگر نه ضروری) برای هر کسب و کاری است، اما اجازه دهید ابتدا به مزایای خاص آن بپردازیم، زیرا این می تواند به شما در اولویت بندی استراتژی کسب و کارتان کمک کند.

چرا صفحه اول گوگل مهم است؟
نتایج جستجوی Google قوی‌تر می‌شوند - با پانل‌های دانش، جعبه‌های پاسخ، سؤالات مرتبط قابل ارتقا، نتایج محلی و موارد دیگر. با راه های بسیار زیاد برای برجسته شدن، کار برای رتبه بندی بالا ارزش تلاش را دارد، به خصوص با توجه به این که ترافیک و نرخ کلیک هر دو به سرعت کاهش می یابند زیرا یکی از نتایج جستجو پایین می آید.

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم
ترافیک و تعامل پس از چند نتیجه اول به سرعت کاهش می یابد.

قرار گرفتن در صفحه اول به معنای نرخ کلیک بسیار بالاتر است
این یک واقعیت شناخته شده است که صفحه اول گوگل اکثر ترافیک را به خود اختصاص می دهد، اما آیا می دانستید که تفاوت های قابل توجهی در نرخ کلیک برای نتایج بالا و پایین وجود دارد؟ یک مطالعه نرخ کلیک زیر را بر اساس موقعیت گوگل نشان می دهد:

• اولین نتیجه: 36.4% نرخ کلیک
• نتیجه دوم: نرخ کلیک 12.5 درصد
• نتیجه سوم: نرخ کلیک 9.5 درصد

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم
CTR همچنان کاهش می‌یابد، تا 2.2 درصد برای نتیجه دهم (معمولاً حداکثر 10 نتیجه ارگانیک در هر صفحه وجود دارد، حتی اکنون با نتایج محلی، تبلیغات، جعبه‌های پاسخ و سایر ویژگی‌های جدید کمتر است. اگر در بالای صفحه نیستید. نتایج جستجوی گوگل، شما تعداد زیادی کلیک را از دست می دهید.

قرار گرفتن در معرض فوری
نتایج برتر برای جستجوهای Google اکنون کادرهای پاسخ «موقعیت صفر» را نیز پر می‌کنند، که در غیر این صورت به عنوان قطعه‌های برجسته شناخته می‌شوند:

Google Featured Snippet
کسب رتبه برتر در Google می تواند منجر به برجسته شدن در یک قطعه ویژه شود، کسب و کار شما را فورا در معرض دید قرار دهد و اعتبار شما را افزایش دهد.

سهم ترافیک موقعیت برتر
مطالعه دیگری نشان داد که نتیجه برتر در گوگل 33 درصد از ترافیک جستجو را به خود اختصاص می دهد. هرچه بتوانید وب سایت خود را در گوگل به صفحه اول نزدیکتر کنید، حضور جستجو و اعتبار برند شما بهتر است.

سئو تضمینی و حضور آنلاین شما چقدر قوی است؟ در 90 ثانیه با گریدر وب سایت رایگان ما پیدا کنید!

رتبه بندی صفحه اول چه سودی برای کسب و کار شما دارد؟
درک اهداف متفاوتی که کسب رتبه برتر در گوگل می تواند به کسب و کار شما در دستیابی به آنها کمک کند، مهم است.

1. دید خود را بهبود بخشید
فرض کنید شما یک مکان آجر و ملات دارید. اگر بین قرار دادن کسب و کار خود در جاده اصلی که از شهر می گذرد یا یک خیابان فرعی ساکت، یکی را انتخاب می کردید، کدام یک را انتخاب می کردید؟ البته جاده اصلی

با 167 میلیارد جستجو در ماه، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند راه اندازی کسب و کار شما در شلوغ ترین جاده شهر است. هرچه افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند، آگاهی از برند شما بیشتر می شود. هرچه مصرف کنندگان با برند شما آشناتر باشند، پذیرای فعالیت های تبدیلی خواهند بود.

2. سرنخ های بیشتری تولید کنید
حالا اگر مجبور شوید بین خیابان اصلی یک شهر متنوع یا شهری با مشتریان ایده آل یکی را انتخاب کنید چه؟ تعداد صفحات اول گوگل به اندازه درخواست های جستجو وجود دارد. هدف شما این است که در صفحه اول پرس و جوهایی قرار بگیرید که مشتریان ایده آل شما انجام می دهند. با انجام این کار، توسط مشتریانی که به قصد خرید یا مشارکت در جستجوی آنلاین هستند، کشف می‌شوید. این افراد بیشترین احتمال را دارند که به سرنخ و مشتری برای کسب و کار شما تبدیل شوند.

3. تعامل را افزایش دهید
طبق گفته Adweek، 81٪ از خریداران قبل از خرید، تحقیقات آنلاین انجام می دهند و گوگل برای این کار پیشرو است. با جعبه‌های پاسخ، بخش «افراد نیز می‌پرسند» و نتایج محلی که اطلاعات تماس، نقشه‌ها، نظرات، رتبه‌بندی‌ها و توضیحات را نشان می‌دهد، صفحه نتایج موتور جستجوی Google به تنهایی به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که حتی قبل از کلیک کردن درباره کسب‌وکار شما اطلاعات کسب کنند، مقایسه کنند و با آن درگیر شوند. در نتیجه شما

نحوه قرار گرفتن در صفحه اول گوگل افراد نیز بپرسید
بخش مردم نیز بپرسند.

4. ترافیک وب سایت را هدایت کنید

تکه‌ها و جعبه‌های پاسخ تنها می‌توانند اطلاعات زیادی را ارائه دهند. در حالی که گاهی اوقات یک صفحه نتایج موتور جستجو می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز یک فرد را فراهم کند، هنوز تعدادی سؤال وجود دارد که افراد به ناچار روی یک وب سایت کلیک می کنند. فراموش نکنید که اغلب چندین تعامل با یک کسب و کار لازم است قبل از اینکه یک فرد به مشتری تبدیل شود، بنابراین تعامل با وب سایت شما مهم است.

نه تنها بودن در صفحه اول گوگل باعث افزایش شدید ترافیک وب سایت شما می شود. قرار نگرفتن در صفحه اول گوگل یک عیب بزرگ دارد. در واقع، صفحه اول گوگل حداقل 71 درصد از ترافیک وب را به خود اختصاص می دهد (برخی منابع می گویند تا 92 درصد)، و صفحه دوم فاصله زیادی با صفحه دوم دارد: این صفحه به 6 درصد از کلیک های وب سایت کاهش می یابد. این کاهش شدید در ترافیک وب، نشانگر اهمیت صفحه اول گوگل است.

4. اقتدار صنعت خود را افزایش دهید
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مستلزم ایجاد منظم محتوای باکیفیت است که گوگل تشخیص می دهد نیازهای جستجوگرانش را برآورده می کند. این کار به زمان نیاز دارد، اما افزایش ترافیک و اعتماد حاصل از آن ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بعلاوه، نوشتن منظم در مورد صنعت و کسب و کارتان مستلزم آن است که با آنچه مخاطبان هدف شما می خواهند بدانند و همچنین آخرین به روز رسانی های صنعت شما هماهنگ باشید. ظاهر شدن در صفحه اول گوگل بسیار مهم است زیرا توسعه و نگهداری یک پایگاه دانش قوی را تسهیل می کند که کسب و کار شما می تواند محکم بر روی آن قرار گیرد.

5. اعتماد کسب کنید
الگوریتم گوگل برای تشخیص محتوای هرزنامه، مشکوک و بی کیفیت طراحی شده است. اگر دائماً در صفحه اول گوگل ظاهر می شوید، به این معنی است که Google شما را به عنوان منبع اطلاعاتی قابل اعتماد می شناسد و مشتریان به کسب و کارهایی که گوگل به آنها اعتماد دارند اعتماد می کنند.

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم
6. مخاطبان خود را بسازید
همانطور که در بالا ذکر شد، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مستلزم ایجاد محتوای با کیفیت بالا و همیشه سبز است. این نوع محتوا هدیه‌ای است که همچنان ادامه دارد. می توان آن را تغییر کاربری داد و در کانال های مختلف بازاریابی از جمله رسانه های اجتماعی، ایمیل و تبلیغات پولی توزیع کرد.

تلاش‌های مبتنی بر محتوا برای قرار گرفتن در صفحه اول Google، مطالب بیشتر و فرصت‌های بیشتری را برای تعامل با مخاطبان هدف، پرورش رهبران و ماندن در ذهن شما فراهم می‌کند.

7. چرخه فروش خود را تسریع کنید
امروزه مصرف کنندگان گزینه های زیادی برای انتخاب دارند و همچنین به تمام اطلاعات و ابزارهایی که برای کشف، بررسی و تصمیم گیری در مورد یک تجارت نیاز دارند دسترسی دارند. آنها برای شروع تحقیقات خود به کجا می روند؟ گوگل! قرار گرفتن در صفحه اول گوگل به شما کمک می کند تا آن سرنخ های برتر را بیاورید و چرخه فروش خود را تجهیز کنید.

چند راه مختلف می توانید در صفحه اول گوگل به صورت رایگان دریافت کنید؟
قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نه تنها یک هدف مشترک در بین صاحبان مشاغل کوچک است، بلکه یک هدف بسیار عملی است. تمرکز گوگل روی کمیت نیست، بلکه بر کیفیت تمرکز دارد. در نتیجه، یک شرکت بزرگتر یا بودجه بیشتر با رتبه برتر برابری نمی کند. عوامل متعددی در پشت الگوریتم گوگل وجود دارد و به لطف این واقعیت که صفحه نتایج گوگل دارای اجزای مختلفی است، انواع مختلفی از رسانه ها نیز وجود دارد که می توانند به وضعیت صفحه اول دست یابند. آنها عبارتند از:

• پست های وبلاگ و صفحات وب سایت (در نتایج ارگانیک)
• حساب Google My Business شما (در بخش محلی/نقشه‌ها)

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم
بهینه‌سازی فهرست «Google برای کسب‌وکار من» تضمین می‌کند که کسب‌وکار شما و رتبه‌بندی‌های آن برای سؤالات محلی نشان داده می‌شوند.

• تکه‌هایی از محتوای وب‌سایت شما (در بسیاری از ویژگی‌های صفحه نتایج جستجوی Google از جمله «افراد نیز می‌پرسند» و کادر پاسخ.

• صفحات فرود شما (این از طریق بخش تبلیغات پولی است که رایگان نیست، اما هنوز هم قابل ذکر است. برای راهنمایی بیشتر در مورد استفاده از استراتژی های پولی برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، به این پست در آموزش های تبلیغات گوگل بروید.)

حالا بیایید به دو رسانه رایگان بازگردیم که با استفاده از آنها می توانید به صفحه اول بروید.

چگونه از وب سایت خود برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل استفاده کنیم؟
عملی که وب سایت شما را با فاکتورهای رتبه بندی موتورهای جستجو هماهنگ می کند، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نامیده می شود. شما لزوماً کل سایت خود را در یک موتور جستجو بهینه نمی کنید، بلکه هر صفحه را در سایت خود به صورت جداگانه بهینه می کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1. کلمات کلیدی خود را تعیین کنید
ابتدا تعیین کنید که می‌خواهید گوگل به کدام یک از سوالات جستجوی خود با صفحات وب‌سایت شما پاسخ دهد. اینها به عنوان کلمات کلیدی شناخته می شوند - که به هر حال، می توانند تک کلمه یا عبارات باشند.

نمونه هایی از کلمات کلیدی عبارتند از:

• "قوانین مستاجر MA"
• "سالن نزدیک من"
• “برانچ بوستون”
• ” تعمیر کولر گازی برایتون ”
• "نحوه بستن سقف نشتی"
• "چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم"

هر صفحه در طراحی وب سایت ارزان شما باید مجموعه متفاوتی از کلمات کلیدی را هدف قرار دهد تا صفحات با یکدیگر رقابت نکنند.

کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کار شما آنهایی هستند که مشتریان ایده آل شما برای دریافت محصولات و خدمات مورد نیاز خود تایپ می کنند. برای کمک به انتخاب کلمات کلیدی برای خود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.